Πώς μπορώ να προσθέσω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου;
Δεν μπορούμε να τροποποιήσουμε παραγγελίες που έχουν γίνει online και έχουν γίνει επιβεβαίωση. Μπορείτε όμως να ακυρώσετε και να ξαναπαραγγείλετε χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Παρακαλούμε καλέστε στο 2310 536 531 για περισσότερες πληροφορίες.
Πώς βλέπω το ιστορικό της παραγγελίας μου;
Κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Ο Λογαριασμός μου”
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να δείτε ολοκληρωμένες παραγγελίες, τρέχουσες παραγγελίες που αναμένετε να σας παραδοθούν ή παραγγελίες που έχουν ακυρωθεί. Να τροποποιήσετε τα στοιχεία σας του λογαριασμού και τις πληροφορίες αποστολής Κάνοντας κλικ στον αριθμό της παραγγελίας μπορείτε να δείτε τα προϊόντα της συγκεκριμένης παραγγελίας Επίσης μπορείτε ακόμα και να πληρώσετε κάποια παραγγελία την οποία είχατε αφήσει σε εκκρεμότητα.
Πώς μπορώ να ελέγχω το χρόνο παράδοσης;
Μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελίας σας μέσω της παρακολούθησης παραγγελίας σας προσφέρουν οι εταιρίες courier που συνεργαζόμαστε. Αυτό μπορείτε να το κάνετε μόλις σας στείλουμε με e-mail το μοναδικό αριθμό αποστολής (tracking number) της παραγγελίας.
Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Κατά την παραλαβή ενός δέματος, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα.
Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής της παραγγελίας, ειδοποιήστε μας απευθείας μέσω email ή τηλεφωνικά για να μας πληροφορήσετε αναφορικά με τους λόγους άρνησης παραλαβής του δέματος.